середа, 18 березня 2020 р.

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 8 КЛАС

14 травня

1.Підсумкова контрольна робота з предмету "Біологія" відкриється  для учнів 8-А класу
з 10.00 до 11.00 Код доступу join.naurok.ua буде у класного керівника.
2..Підсумкова контрольна робота з предмету "Біологія" відкриється  для учнів 8-Б класу

з 11.00 до 12.00 Код доступу874397join.naurok.ua

12 травня

1.Підсумкова контрольна робота з предмету "Основи здоров'я" відкриється  з 11.00 до 12.00. На виконання тестів дається 40 хв. Код доступу 729863 join.naurok.ua

4 травня

1.Опрацювати параграфи 43,44,45.

2.Переглянути відео 1.https://www.youtube.com/watch?v=ppZe2jxIa90
 3.Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=WCVxkIVQUC4 і виконайте практичну роботу "Визначення типу темпераменту". Зробіть висновок. Результати вишліть мені до 12.00 8.05.2020.
4.Основи здоров'я-вивчити параграфи 26,27. Пройти тест до 8.05 2020
Код доступу 882484join.naurok.ua

28 квітня   Біологія  

         ВІТАЮ!



1.Перевірка знань:  Пройти тест до 12.00 1.05.2020 
Код доступу 197019
Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua


Тема уроку 

  Сенсорні системи нюху та смаку

Опрацювати  п.40 

План уроку.   

 1.Значення нюху.
2.Будова нюхової сенсорної системи
3.Механізм сприйняття запахів.                             
4.Гострота нюху.
5.Значення смаку
6..Будова смакової сенсорної системи
7.Розташування смакових рецепторів на язиці. 
8.Сприйняття смаку.
9.Смаковий поріг.
Переглянути   https://www.youtube.com/watch?v=ekLEUFjkhbQ
та https://www.youtube.com/watch?v=8iT1EzvOqvw


28 квітня  Основи здоров'я    

  1. Опрацювати параграфи 23, 24. Питання  після параграфів  
  2. Пройти тест  до 12.00 1.05.2020  Код доступу 444080 Використати цей код,відкривши посилання join.naurok.ua

                                      

 22 квітня  Біологія      

Вітаю! Відпочили?  Починаємо навчання з новими  силами!

1.Перевірка знань ( диктант у зошиті)

1.Інша назва білкової оболонки.
2. Отвір у центрі райдужної оболонки.
3. Внутрішня світосприймальна оболонка ока.
5. Оболонка, що містить пігмент,який зумовлює її забарвлення.
6. Передня прозора частина білкової оболонки.
7. Двоопукла еластична лінза ока.
8. Зовнішня найміцніша оболонка ока.
9. Оболонка, що нагадує сітку з кровоносних судин.

10.Види фоторецепторів



2.Тема уроку 

Слухова сенсорна система.Вестибулярний апарат
- Опрацюйте п.39 та перегляньте  відео https://www.youtube.com/watch?v=Qx0d6e_w07I

-Складіть опорний конспект за планом:
1.Значення слуху
2.Будова слухової сенсорної системи
3.Будова органа слуху(таблиця) Зразок таблиці,її потрібно доповнитиSHKOLAHelp - Найкращий довідник школяра : Біологія, 8 клас. Тема ...
4.Сприйняття звуку
5. Будова та функції вестибулярного апарату

3.Закріплення знань 

- питання після п.39; -знати нові терміни.

-пройти  тест  Код доступу 113550 Використати цей код,відкривши посиланняjoin.naurok.ua

   Бажаю успіхів!

22 квітня  Основи здоров'я
1.Пройти тест Код доступу 251008
Використати цей код, відкривши посилання
join.naurok.ua
2. Опрацювати параграфи 21, 22. Питання  після параграфів.


14 квітня

1. Пройдіть тест "Спинний і головний мозок " до 17.04 12.00
Код доступу 785222
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

2.Перевір себе!  Як я знаю терміни: аналізатори, органи  чуття, рецептори, провідникова частина ,центральна частина

3.Тема уроку:  
 Зорова сенсорна система. Будова ока. Гігієна    зору

«З усіх органів чуття людини око -найвищий дар і чудовий витвір природи. Поети оспівували його, філософи прославляли, а фізики намагалися наслідувати йому, як неперевершеному зразку - оптичних приладів», - говорив німецький вчений Г Гельмгольц. Це дійсно так, бо 90 відсотків інформації дає нам «сонячний орган» - око.

 перегляньте   Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=OlMPTsA5rKk                                            
опрацюйте п.38,39 за планом

 1.Будова зорової сенсорної системи       

 Урок з теми «Опорно рухова система» у курсі біології людини ( 9 ...

 2.Будова ока
 3.Сприйняття зображення та кольорів
 4.Порушення зору п.42
 5.Гігієна зору

                     
                            
                                     У світі цікавої хімії та біологіїУрок з фізики 9 класЗображення на сітківці виникає зменшене,перевернуте,дійсне!

                   
   -    ЗАПОВНИТИ   таблицю в зошиті  ( зразок)  
Додаток до уроку - презентація "Загадковий аналізатор"
                                   
   -  Знати нові терміни. Підготуватися до         тестування

7 квітня

1. Повторити тему про спинний та головний : параграфи 33-34
2.
Виконати тест на гугл формах:  https://forms.gle/JAsaxDGBzvKSbdpy5

 Тема    Поняття про соматичну та  вегетативну нервову систему. 

      1. Перевірка знань (виконай у зошиті)



    2.Прочитайте параграфи 35  та 36

                                                                      Згадали ? Ця схема є у ваших  зошитах

                   

         Мета уроку: познайомитися   з будовою та функціями відділів периферичної нервової     системи

4. Перегляньте відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=-5t3EicwnCk

5. Заповни таблицю на порівняння 
Вплив на органи та  фізичі показники
 Симпатична система
Парасимпатична система
      Робота       серця

Судини

Зіниці

Тиск

Обмін речовин

Травна система





                                                                        Бажаю успіху!

9 квітня

Тема уроку:  Загальна характеристика сенсорних систем. Будова аналізатора

          1. В зошиті запиши тему
          2. Зробити  опорний конспект
          3.Виписати нові терміни
          4. Переглянь  відео https://www.youtube.com/watch?v=zwbQjePAIqI
          5.Закріплення знань: питання  після параграфу 37  
         6.Д,З  Опрацювати параграф 37, підготувати  цікаві факти про сенсорні системи
         повторити терміни:рецептор,рефлекторна дуга,чутливі нейрони.рухові нейрони,ЦНС

ТЕСТИhttps://naurok.com.ua/test/biologiya/klas-8








Немає коментарів:

Дописати коментар